Сучасні бренди все активніше прагнуть контролювати процес розробки та виробництва пакування своїх продуктів. Це зумовлено не тільки тенденціями й вимогами споживачів, але й складнощами на ринку, такими як порушення в ланцюжку постачання.
Пакування продукту відіграє ключову роль у формуванні враження про бренд у споживачів, незалежно від того, де він продається: на полицях роздрібного магазину або онлайн з доставкою додому. Однак його функції та вимоги можуть суттєво відрізнятись залежно від способу продажу продукту.
Протягом довгих років пакування продуктів поступово еволюціонувало від простого засобу захисту товару до важливих елементів брендингу. Сьогодні воно стало своєрідним комунікатором, який представляє компанію та її цінності.
Штучний інтелект (ШІ) – явище, яке вже давно не нове. Ця технологія була створена так званим батьком ШІ – Джоном Маккарті у далекому 1956 р. Проте лише останнім часом вона привернула широку увагу, в тому числі завдяки запуску у листопаді 2022 генеративної платформи штучного інтелекту Open AI, відомої як Chat GPT.
З 17 по 19 квітня 2024 року в Міжнародному Виставковому Центрі (МВЦ) міста Києва відбудеться важлива подія для харчової промисловості та упаковки - Міжнародний Форум Харчової Промисловості та Упаковки IFFIP 2024.
Этот сайт использует файлы cookies для более комфортной работы пользователя. Продолжая просмотр страниц сайта, вы соглашаетесь с использованием файлов cookies. Если вам нужна дополнительная информация или вы не хотите соглашаться с использованием cookies, пожалуйста, посетите страницу "Про cookies"