news

Новини

11 травня 2024
Що таке кастомізація на пізніх етапах? Дізнайтеся про переваги цифрового друку на виробництві
Сучасні бренди все активніше прагнуть контролювати процес розробки та виробництва пакування своїх продуктів. Це зумовлено не тільки тенденціями й вимогами споживачів, але й складнощами на ринку, такими як порушення в ланцюжку постачання.
07 травня 2024
Пакування для роздрібної торгівлі та пакування для електронної комерції: у чому різниця?
Пакування продукту відіграє ключову роль у формуванні враження про бренд у споживачів, незалежно від того, де він продається: на полицях роздрібного магазину або онлайн з доставкою додому. Однак його функції та вимоги можуть суттєво відрізнятись залежно від способу продажу продукту.
04 травня 2024
Еволюція пакування: зв'язок зі споживачами через цифровий контент
Протягом довгих років пакування продуктів поступово еволюціонувало від простого засобу захисту товару до важливих елементів брендингу. Сьогодні воно стало своєрідним комунікатором, який представляє компанію та її цінності.
02 травня 2024
Дослідження використання штучного інтелекту у виробництві
Штучний інтелект (ШІ) – явище, яке вже давно не нове. Ця технологія була створена так званим батьком ШІ – Джоном Маккарті у далекому 1956 р. Проте лише останнім часом вона привернула широку увагу, в тому числі завдяки запуску у листопаді 2022 генеративної платформи штучного інтелекту Open AI, відомої як Chat GPT.