Одним з різновидів технічної підтримки наших партнерів є абонентське обслуговування. Це, в першу чергу, важливо для підприємств з інтенсивним виробничим процесом 24/7, на майданчиках яких встановлено три та більше одиниць обладнання Domino.
Досвід надання такого типу обслуговування доводить його ефективність за умови чіткого планування та вчасного виконання в затверджені терміни, адже регулярні профілактичні огляди обладнання – це зменшення кількості позапланових ремонтів.

Що ви отримаєте, підписавши з нами Договір абонентського обслуговування:
Під час візиту інженерів виконуються наступні роботи:
Таким чином, наші клієнти мають змогу більш ретельно розрахувати свої витрати, заощаджувати кошти та завчасно планувати роботи по ремонту та обслуговуванню у зручні терміни. А головне – підтримувати придбане обладнання у робочому стані та попереджувати передчасний вихід з ладу окремих його вузлів, тим самим зменшуючи час простоїв виробничих ліній.
Этот сайт использует файлы cookies для более комфортной работы пользователя. Продолжая просмотр страниц сайта, вы соглашаетесь с использованием файлов cookies. Если вам нужна дополнительная информация или вы не хотите соглашаться с использованием cookies, пожалуйста, посетите страницу "Про cookies"