Про компанію Наші рішення Ваше виробництво Послуги Техпідтримка Новини Контакти
Для продукту
Для коробу
Для палети
Витратні матеріали
Цифровий друк
Інтеграція та ПЗ
Серіалізація
Комплексні рішення
Напої
Продукти харчування
Фармацевтика
Табачні вироби
Промисловість
Кабелі та труби
Косметика і гігієна
Цифровий друк
Оренда та лізинг обладнання
Навчання операторів
Підміна принтера на час ремонту
Маркування CLQ та друк на зразках
Відкуп та реалізація принтерів б/в
Трейд-ін
Доставка небезпечних та інших вантажів
Утилізація прекурсорів та тари з-під них
Встановлення обладнання
Абонентське обслуговування
Діагностика обладнання
Інтеграція в виробничі лінії
Планове сервісне обслуговування
Ремонт обладнання
+380 44 277 16 16
ua
ru ua
  • ua
    ru
  • Про компанію
  • Наші рішення
    • Для продукту
    • Для коробу
    • Для палети
    • Витратні матеріали
    • Цифровий друк
    • Інтеграція та ПЗ
    • Серіалізація
    • Комплексні рішення
  • Ваше виробництво
    • Напої
    • Продукти харчування
    • Фармацевтика
    • Табачні вироби
    • Промисловість
    • Кабелі та труби
    • Косметика і гігієна
    • Цифровий друк
  • Послуги
  • Техпідтримка
  • Новини
  • Контакти
  • FAQ
  • Вакансії
  1. Домінанта
  2. Техпідтримка
  3. Абонентське обслуговування
support

Абонентське обслуговування

Поділитись з друзями

Одним з різновидів технічної підтримки наших партнерів є абонентське обслуговування. Це, в першу чергу, важливо для підприємств з інтенсивним виробничим процесом 24/7, на  майданчиках яких встановлено три та більше одиниць обладнання Domino.
Досвід надання такого типу обслуговування доводить його ефективність за умови чіткого планування та вчасного виконання в затверджені терміни, адже регулярні профілактичні огляди обладнання – це зменшення кількості позапланових ремонтів.

Що ви отримаєте, підписавши з нами Договір абонентського обслуговування: 

  • постійну технічну підтримку з боку сервісного відділу компанії Домінанта
  • фіксовані ціни на запчастини, витратні матеріали та роботи протягом терміну дії Договору
  • заздалегідь сплановані візити сертифікованих сервісних інженерів
  • періодичне навчання персоналу підприємства в разі потреби під час виконання робіт

Під час візиту інженерів виконуються наступні роботи:

  • огляд та діагностика роботи як окремих вузлів, так і обладнання в цілому
  • планова заміна витратних матеріалів, фільтрів тощо залежно від типу обладнання
  • в разі потреби – заміна вузлів, які вийшли з ладу або мають критичний знос
  • перевірка роботи відремонтованого обладнання у виробничому процесі протягом певного часу

Таким чином, наші клієнти мають змогу більш ретельно розрахувати свої витрати, заощаджувати кошти та завчасно планувати роботи по ремонту та обслуговуванню у зручні терміни. А головне – підтримувати придбане обладнання у робочому стані та попереджувати  передчасний вихід з ладу окремих його вузлів, тим самим зменшуючи час простоїв виробничих ліній.

 

Залишилися питання?
Зв'яжіться з нами, ми відповімо найближчим часом
Натискаючи на кнопку Надіслати, Ви даєте згоду на обробку персональних даних
© 2020 Домінанта - маркувальне обладнання
Дизайн та розробка Wezom
Просування сайту Elit-Web
Про компанію Наші рішення Ваше виробництво
Послуги Техпідтримка Новини
Контакти Q&A Вакансії
м. Київ, вул. Петропавлівська, 47
+380 44 277 16 16 office@domino-kiev.com.ua

Этот сайт использует файлы cookies для более комфортной работы пользователя. Продолжая просмотр страниц сайта, вы соглашаетесь с использованием файлов cookies. Если вам нужна дополнительная информация или вы не хотите соглашаться с использованием cookies, пожалуйста, посетите страницу "Про cookies"

__cart__