news

Маркувати чи не маркувати: друк на коробках в умовах невизначеності ланцюжка постачання

14 квітня 2024
Поділіться корисною новиною з друзями

Що може статися, якщо одночасно на медикаменти або продукти перестануть клеїти етикетки з важливою інформацією? Це цілком можливо з урахуванням поточної ситуації з постачаннями, що загрожує стабільності економіки та може призвести до втрати робочих місць.

Залежність ринку від виробництва етикеток величезна: лише європейські виробники товарів із різних секторів щорічно потребують 240 млрд одиниць. У галузі виробництва етикеток та вузькорулонного друку працює 3 тис. спеціалізованих постачальників зі штатом персоналу близько 100 тис. осіб, які забезпечують потреби 75% європейського ринку. Порушення лише однієї ланки в ланцюжку постачання здатне поставити під загрозу можливість функціонування величезної кількості підприємств.

 

Поточні проблеми ланцюжка постачання етикеток

До реальних і найбільш небезпечних загроз стабільності виробництва ставляться страйки, проблеми з сировиною та наявністю робочої сили. Розбіжності між паперовими фабриками та їх профспілками, що нещодавно спалахнули, спричинили серйозну затримку в постачанні терміном на 3 місяці. Хоча на цей момент конфлікт вичерпаний, немає жодної гарантії, що з часом він знову не розгориться.

Вартість сировинних ресурсів та доставки зростає, і на цей час передумов зміни цієї тенденції немає.

Близько 80% експорту олії припадає на Україну та Росію, тому конфлікт між країнами закономірно призвів до зростання цін на цей продукт. Багато виробників частково вирішили проблему, перейшовши на альтернативи. Однак зростання попиту на інші олії також підштовхнуло їхню ціну вгору. Через затримку постачання етикеток маркування продукції може надавати покупцям неправдиві дані про склад протягом пів року.

Доступність робочої сили – ще одна проблема, що впливає на ефективність бізнесу. Хоча автоматизація – не новий тренд, багато компаній все ще використовують ручну працю для маркування на упаковки. Час та ресурси, що витрачаються на наймання, навчання та утримання співробітників, стають проблемою для багатьох організацій, викликаючи простої та напруженість у виробництві.

Ці та інші питання створюють серйозну проблему для етапу упаковки, що відображається на всьому виробничому процесі.

Як розв'язувати проблеми з етикетками?

Технології та готові рішення для друку можуть допомогти вам успішно справлятися з будь-якими проблемами в ланцюзі постачання.

Два найбільш поширені рішення для маркування коробок – методом друку та наклеювання, а також прямий друк чорнилом на упаковці.

 

Маркування методом друку та наклеювання

Маркування методом друку та наклеювання дозволяє створювати та наносити етикетки безпосередньо на товари та упаковку. Ці рішення оптимізовані для простоти використання та ефективності.

Технології маркування методом друку та наклеювання, такі як Domino M-Series, передбачають нанесення етикеток на коробки. При цьому зазвичай використовується білий фон для штрих-кодів, що допомагає відповідати вимогам до якості, що висуваються в роздрібній торгівлі та обробній промисловості. Вони були сформульовані стандартами GS1, щоб дати ритейлерам та постачальникам чіткі рекомендації щодо використання машиночитних кодів та позначити загальні критерії їх прийнятної якості.

Інтеграція програмного забезпечення для автоматизації кодування з рішенням для друку та нанесення може допомогти усунути будь-які помилки оператора, які можуть призвести до відкликання товару або штрафних санкцій. Інші потенційні привілеї включають відстеження та підключення до ERP.

Автоматизований процес уможливлює нанесення етикетки на будь-який бік упаковки та забезпечує гнучкість у виборі її розміру.

Прямий друк на коробках

Деякі виробники багато років використовують ті самі методи, не замислюючись про їх фінансову ефективність і потенційну можливість скоротити обсяг виробничих відходів. Швидкість та якість нанесення є ключовими умовами оптимізації маркувального процесу. Досягти успіху у цих сферах допоможе автоматизація.

Струменеві принтери Domino серії Cx створюють високоякісні коди високої чіткості, що наносяться прямо на зовнішню упаковку. Цей процес не вимагає використання підкладки або додаткових етикеток. У принтерах серії Cx застосовуються чорнило, основою якого є 100% рослинна олія. Вони оптимізовані для мінімальної витрати, що сприяє подальшому скороченню відходів.

Технологія забезпечує велику площу друку, що дозволяє задовольнити вимоги різних підприємств: фармацевтичних компаній, виробників харчових продуктів та напоїв, а також іншої продукції, яку пакують у коробки.

Наша серія Cx може працювати під керуванням власного програмного забезпечення. Це дозволяє:

  • автоматизувати процес кодування, щоб унеможливити помилки при ручному введенні даних;
  • інтегрувати обладнання для друку з наявними системами керування підприємством (ERP) або керування виробництвом (MES).

Включивши остаточне рішення контракти на спеціалізоване обслуговування, ви отримаєте доступ до віддалених інструментів, таких як Domino Cloud, який надає автоматизовані оповіщення та інші функції. Це дозволяє інженерним, виробничим та експлуатаційним групам створити культуру проактивного управління пакувальними технологіями.

Сталий розвиток

Рішення для цифрового друку не лише допоможуть уникнути проблем із ланцюжком постачання, а й сприяють підвищенню екологічної відповідальності вашого бізнесу. Споживачі все частіше вибирають бренди, які обмежують свій вплив на планету. Вам необхідно знати, скільки енергії, часу та матеріалів ви використовуєте або марнуєте, і виявляти точки в ланцюжку постачання, які можна зробити більш екологічними. Зменшення неефективності кодування за допомогою автоматизації допомагає виробникам обмежити відходи, заощадити час та скоротити витрати.

Впевненість у часи невизначеності

Порушення ланцюжка постачання – глобальна проблема, і поки що вона не здається короткостроковою. Гнучкість та автоматизація – це концепції та інструменти, які можуть забезпечити визначеність у вкрай непередбачувані часи. Життєво важливо, щоб ваш бізнес знайшов спосіб протистояти впливу цих подій. Перехід до використання технологій нанесення кодів чи етикеток на упаковку є потенційною можливістю постійного вдосконалення для всіх виробників.

Поділіться корисною новиною з друзями