Сучасні бренди все активніше прагнуть контролювати процес розробки та виробництва пакування своїх продуктів. Це зумовлено не тільки тенденціями й вимогами споживачів, але й складнощами на ринку, такими як порушення в ланцюжку постачання. У результаті виробники звертаються до технології цифрового друку для індивідуалізації пакування прямо на заводі. Цей процес відомий як «кастомізація на пізніх етапах».
Кастомізація пакування на пізніх етапах виробництва або безпосередньо на лінії дозволяє брендам створювати унікальні рішення, зокрема:
Розширена можливість кастомізації на власному виробництві допомагає підвищити продуктивність та скоротити затримки в ланцюжку постачання.
У цій статті ми розглянемо всі переваги створення індивідуального пакування на пізніх етапах виробництва з використанням цифрового друку.
Кастомізація на пізніх етапах – це процес друку або персоналізації пакування виробником безпосередньо на заводі. Зазвичай процес передбачає друк різної інформації: кодів партій і продукту, термінів придатності. Однак сучасні технології потокового друку дозволяють брендам використовувати універсальні пакувальні матеріали та додавати додаткову персоналізацію на заводі, зберігаючи при цьому ефективність та рентабельність.
Джеймс Орфорд, менеджер із продукції компанії Domino's Digital Printing Solutions, наголошує: «На пізніх етапах персоналізації власники брендів і конвертери можуть додавати або змінювати змінну інформацію практично до моменту нанесення на продукт. Наприклад, один із наших клієнтів зіткнувся з потребою перекладу короткої інформації про інгредієнти кількома мовами. Замість того, щоб закуповувати та зберігати на складі готове пакування для кожного окремого ринку, вони використовували одну універсальну етикетку та додали змінні дані на пізніх етапах виробництва».
«Цей підхід має безліч переваг для брендів, зокрема підвищення ефективності виробництва, скорочення запасів і відходів на складах, а також швидке реагування на запити споживачів, – додає Орфорд. – Власникам компаній стає все очевидніше, що використання технологій цифрового друку та пізньої персоналізації дарують більше свободи, дозволяючи використовувати пакувальні матеріали відповідно до поточних потреб. Така можливість є ключовим чинником підтримки конкурентоспроможності, гнучкості та продуктивності».
Кастомізація на пізніх етапах зменшує залежність брендів від зовнішніх постачальників пакування. Це дозволяє їм експериментувати з новими дизайнами та матеріалами без необхідності дотримання мінімального обсягу замовлення або зростання витрат на друкування малих тиражів.
Завдяки кастомізації на пізніх етапах бренди можуть гнучко реагувати на зміни на ринку. Наприклад, якщо бренду потрібно протестувати новий смак або змінити склад продукту через брак інгредієнтів, він може зробити відповідні зміни в пакуванні на заводі. Це не тільки скорочує терміни виробництва та забезпечує безперервність постачання, а й зменшує простої.
Кастомізація на пізніх етапах дозволяє скоротити обсяг складських запасів. Бренди можуть придбати типове пакування й додавати до нього індивідуальні елементи в процесі виробництва. Наприклад, ви можете самостійно прийняти рішення щодо випуску лімітованої лінійки продукту або надрукувати сезонний дизайн. Це позбавляє необхідності зберігати велику кількість пакування на складі та призводить до економії коштів.
Замовляючи пакування у сторонніх постачальників, виробники часто змушені дотримуватись вимог мінімального обсягу замовлення. Якщо ж обсяг випуску продукції невеликий, це може призвести до накопичення надлишків запасів та нераціонального використання фінансів. Пізня персоналізація з використанням цифрового друку дозволяє брендам уникнути марнотратного використання матеріалів та знизити обсяг відходів внаслідок самостійного виробництва пакування невеликими партіями.
Завдяки кастомізації на пізніх етапах бренди можуть взаємодіяти зі споживачами на новому рівні. Вони можуть змінювати дизайн пакування, щоб забезпечити тіснішу взаємодію з покупцями, наприклад, використовуючи змінні двовимірні коди для надання додаткової інформації та збору відгуків.
Вона дає брендам можливість краще контролювати вміст пакування та вільно експериментувати з новим дизайном. Розглянемо ключові сценарії, у яких вона може принести користь виробникам.
Створення різних SKU з інформацією різними мовами та в декількох форматах може тривати багато часу під час запуску нової лінійки продуктів. Художнє оформлення необхідно створити наперед, а підготовка дизайну пакування до виходу на ринок може тривати до 12 місяців. Цифровий друк та персоналізація дозволяють скоротити час виходу нових продуктів на ринок.
Наслідування тенденцій ринку та створення привабливих сезонних пакувань стає легшим завдяки самостійній персоналізації. Ви можете легко створювати яскраві дизайни для літа, спеціальні випуски продуктів до Дня святого Валентина та Різдва або зображення команди-чемпіона для спортивного заходу, не покладаючись на зовнішніх постачальників.
Щоб легко відстежувати продукти, на них має бути нанесений унікальний код. Найзручніше використовувати таке маркування на пізній стадії виробництва. Якщо ж ви хочете захистити продукти від підробок і забезпечити автентифікацію, допоможе нанесення QR-кодів.
Виробники розуміють, що взаємодія з аудиторією її рідною мовою може встановити міцніший емоційний і культурний зв'язок із кінцевим споживачем. Кастомізація на пізніх етапах дозволяє відмовитись від друку кількома мовами на одній етикетці на користь використання окремої мовної версії для кожного регіону. Це звільняє більше місця на пакуванні для брендингу та креативного дизайну та дарує гнучкість.
Цифровий друк та персоналізація дозволяють створювати пакування з індивідуальними повідомленнями та змінними даними, що покращує взаємодію зі споживачами та створює унікальний споживчий досвід. Використовуючи таке пакування, ви зможете виділитись серед конкурентів.
«Одна з головних переваг цифрового друку та персоналізації на пізніх етапах – можливість створення безлічі різновидів, кольорів та SKU пакування в рекордно короткі терміни та з мінімальною кількістю відходів, – каже Орфорд. – Пізній етап кастомізації забезпечує гнучкість, дозволяючи брендам оперативно реагувати на запити ринку без шкоди для своєї присутності. Наприклад, відстежуючи кількість просканованих QR-кодів, компанії можуть визначити, яке пакування має найбільший успіх, і в такий спосіб скоригувати своє виробництво. Крім того, це дозволяє розширювати ринок в окремих регіонах, використовуючи місцеві мови, без шкоди для креативності чи мінімалізму в дизайні пакування. І останнє, але не менш важливе: це забезпечує кращу безпеку, захист бренду та більшою мірою персоналізоване пакування для споживачів».
Ключем до відповіді на це питання є аналіз ваших виробничих ліній. Якщо в асортименті є більше одного виду продукції з різними кольорами пакування, безліччю SKU та вимогами до змінних даних, то відповідь може бути позитивною. При керуванні кількома малотиражними лініями продукції виробники можуть значно скоротити витрати, час та кількість відходів, використовуючи цифровий друк для персоналізації на пізніх етапах виробництва.