news

Вторинне пакування: рішення для маркування зовнішнього упакування

14 лютого 2024
Поділіться корисною новиною з друзями

Кодування на зовнішньому пакуванні? Цей процес не повинен бути трудомістким. Підвищення рівня автоматизації операцій маркування дозволить скоротити кількість помилок, знизити витрати та заощадити багато часу. Порівняємо чотири різні технології нанесення кодів на вторинне пакування на рівні коробок і пояснимо, як вони можуть вплинути на ваш бізнес.

Застарілий підхід може зашкодити

Ми живемо у світі постійно наростальних темпів виробництва, де правила та вимоги постійно посилюються. Швидкість нанесення, відстеження та точність кодування стали бізнес-необхідністю. Компанії, які не бажають автоматизувати або адаптувати технологічні процеси, втрачають можливість підвищити ефективність та знизити витрати своєї діяльності. Деякі виробники роками використовують одні й самі методи додавання змінної інформації на зовнішнє пакування. На жаль, багато хто з них застаріли, не кажучи вже про їх низьку фінансову ефективність і витратність.

Наприклад, нерідко підприємства виробляють етикетки для зовнішнього пакування в окремому цеху, а оператори наносять їх вручну. Це пов'язано з низкою ризиків та неефективністю. Немає жодної впевненості в тому, що оператор не переплутає етикетки, що надалі вплине на процес відстеження товарів та зменшить вдоволеність клієнтів. Крім того, нанесення етикеток вручну призводить до неефективного використання часу персоналу. Співробітники можуть приносити більше користі, якщо будуть залучені у процесі підвищення цінності продукції в інших підрозділах вашої організації.

Ще одна проблема пов'язана з тим, що оператори не завжди наносять етикетки на коробки рівно. Це може вплинути на можливість їхнього автоматичного зчитування. Крім того, за наявності окремого приміщення для друку марно витрачається фізичний простір, який можна було б використовувати для переговорної кімнати, зони відпочинку чи інших цілей (залежно від потреб конкретного бізнесу).

Поширеним прикладом неефективного застосування ресурсів є купівля зовнішнього пакування з попереднім друком у різних постачальників. За такого підходу доводиться жертвувати оперативністю, якщо обсяги виробництва є змінними. Залежність від зовнішнього постачальника, зазвичай, призводить до надлишку замовлень. Відповідно до методології ощадливого виробництва «шість сигм», надвиробництво є одним з 8 видів втрат. Крім того, до переліку витрат слід включити вартість аутсорсингу та нераціональне розпорядження площею, яка потрібна для зберігання великих партій попередньо промаркованого пакування. Додайте до цього незручності, пов'язані з процесом пошуку потрібних коробок кожної партії продукції.

На щастя, існують альтернативи, які дозволяють підвищити швидкість, спростити завершальний етап виробництва та знизити витрати.

4 технології нанесення маркування на зовнішнє пакування

Підвищення точності кодування, висока швидкість, ефективність інвестицій у технології – вагоме економічне обґрунтування для автоматизації операцій з маркування. Застосування низки сучасних методів допоможе вам досягти поставленої мети. Давайте коротко розглянемо переваги чотирьох різних рішень для ефективного друку та кодування.

  

М-серія

Серія M – це низка автоматизованих систем друку та нанесення етикеток, які призначені для створення чітких кодів. Оператори можуть точно вказати, де на коробці повинна бути інформація про продукт, забезпечивши таким чином однаковість маркування. Оскільки фон етикетки білий, вам не потрібно дбати про колір зовнішнього корпусу. Її вміст завжди відрізняється високою контрастністю та легко читається як людиною, так і машиною.

Сх-серія

Принтери серії Cx дозволяють наносити змінну інформацію високої роздільної здатності безпосередньо на зовнішнє пакування. Устаткування дає більше простору для налаштування, дозволяючи:

  • ставити орієнтацію;
  • вибирати відповідні кольори;
  • друкувати символи великої висоти – до 65 мм на одну головку друку;
  • використовувати до 4 друкувальних головок одночасно для роботи на високій швидкості.

Принтери серії Cx підходять для друку на різних основах, включаючи пористі (наприклад, дерево або картон), що забезпечує високий рівень гнучкості при нанесенні кодів. Завдяки відсутності необхідності застосування етикеток ці пристрої вважаються екологічнішими, а їх використання може позитивно вплинути на репутацію бренду. Принтери серії Cx містять великий запас чорнила і дозволяють дозаправляти безпосередньо в процесі роботи, що дає можливість забезпечити безперервний процес друку у великих обсягах.

D-серія 

Висока швидкість. Висока якість. Висока гнучкість. Це відмінні риси лазерних кодерів серії D. Вони підтримують нанесення декількох рядків людиночитного коду, а також створення двовимірних матриць даних, що дозволяє дотриматися найсуворіших галузевих вимог. Принтери серії D здатні наносити висококонтрастні коди на різні основи, включаючи пластик, плівку, картон та поліпропілен.

Обладнання вирізняється своєю універсальністю. Компактні пристрої серії D можна використовувати в обмеженому просторі, завдяки високому класу захисту IP65 прилади є придатними для використання в суворих промислових умовах. Керувати роботою обладнання можна дистанційно, перебуваючи далеко від виробничої лінії. Для забезпечення його роботи не потрібні витратні матеріали: чорнило, стрічки або етикетки, що сприяє зниженню експлуатаційних витрат.

Усунення помилок оператора за допомогою автоматизації кодування

QuickDesign – це власне програмне забезпечення Domino для автоматизації кодування, яке є потужним інструментом для централізованого проєктування етикеток та керування принтером. Воно може використовуватися для вирішення різних завдань — від простого проєктування наклейок до інтеграції всього середовища маркування та виробництва.

Однією з важливих переваг впровадження QuickDesign є зниження ризику помилок під час кодування. Це безпечний та відповідний нормативним вимогам спосіб додавання широкого спектра типів кодів на первинне, вторинне та третинне пакування. Ви можете бути впевнені, що потрібний код буде надіслано на відповідний принтер точно вчасно.

Високоякісне кодування — це лише початок...

Недаремно наші клієнти так часто діляться своїми історіями успіху. Domino – це набагато більше, ніж виробник технологій друку та кодування. Ми розуміємо, що нашим покупцям доводиться вирішувати жорстко контрольовані та найчастіше складні виробничі завдання. І ми віримо в те, що надаємо клієнтську підтримку, що веде в галузі, щоб це стало можливим. Допомога нашої команди – це:

  • навчання операторів, що допоможе максимально використати потенціал вашого обладнання;
  • індивідуальні програми або угоди з обслуговування та підтримки;
  • контракти на післяпродажне обслуговування;
  • віддалений моніторинг продуктивності кодування, що дозволяє переконатися, що все працює ефективно;
  • обмін експертними ресурсами, які допомагають бізнесу підготуватися до виробничих завдань завтрашнього дня.

Клієнти компанії Domino можуть скористатися гнучкими фінансовими пакетами, адже ми знаємо, що жоден бізнес не повинен бути позбавлений можливості підвищити швидкість та ефективність кодування шляхом економії коштів.

Новий принтер – це лише початок шляху успіху.

Що далі?

Якщо ви хочете провести неформальну розмову та обговорити проблеми зовнішнього кодування, просто зв'яжіться з нами. Команда Domino може допомогти вам.

Поділіться корисною новиною з друзями