В останні роки на ринку упаковок із гофрокартону спостерігається попит на невеликі та середні тиражі з ефектним дизайном. Це особливо помітно в таких сегментах як крафтове пиво. І це цілком зрозуміло, адже постійне оновлення продукції потребує різноманітності оформлення упаковки.
З цієї причини багато виробників замислюються про те, щоб робити грошові вкладення в цифрове обладнання. У цьому випадку інвестиції дозволили б їм йти в ногу з трендом, активно розвивати бізнес та отримувати прибуток. Однак навколо цієї технології склалося чимало міфів про те, наскільки вона ефективна та окупна.
Ben Ginesi, спеціалізовані компанії Доміно з продажу цифрового обладнання в Європі, допомагає позбутися популярних помилок про друк на гофрокартоні.
Чому існує цей міф? Багато хто звик до флексографічного та літографічного друку, які десятиліттями вважалися стандартом для великих тиражів та якісних зображень. Тому перехід на цифрову технологію здається багатьом складним завданням.
Але якщо розглянути його ближче, то можна помітити, що насправді процес друку простий і зрозумілий. Достатньо завантажити цифрове зображення в систему, і принтер автоматично відтворює його, проходячи етапи важкого налаштування. Проте, як і з іншим обладнанням, потрібно правильно з ним працювати, а для цього потрібний навчений персонал.
Як зазначає Бен Джинезі, вартість чорнила справді може здаватися вищою, ніж у традиційних методів. Але це лише на перший погляд: цифрове чорнило вигідніше внаслідок того, що наносить якісніше покриття. Це, своєю чергою, знижує витрати на квадратний метр.
А якщо чорнило не вимагає спеціальної підготовки перед нанесенням, це додатково заощаджує ресурси. Досвідчені користувачі переконуються, що цифровий друк є особливо вигідним, якщо збільшувати обсяг та оптимізувати використання обладнання.
Багато хто побоюється, що цифрові преси займають багато місця, а тому їм потрібно більше простору та спеціальне приміщення. Однак у продажу вже є компактні моделі із вбудованими системами сушіння, контролем навколишнього середовища та пиловловлювачами. Такі пристрої можна розмістити навіть поруч із традиційними машинами без потреби у спеціальному приміщенні.
Дефіцит кваліфікованих фахівців у друкованій індустрії викликає побоювання у виробників. перенавчити. Але насправді на цифровому пресі не потрібні глибокі технологічні знання: обладнання, яке керується через зручний сенсорний інтерфейс, до якого легко адаптуватися. Операторів з багаторічним досвідом роботи на флексо чи літо пресі також необхідно перенавчити. Тому навіть люди без досвіду у пресі, але які знайомі у повсякденному житті з цифровими пристроями, легко опанують цю роботу.
Одна з найстійкіших помилок — думка, що цифрове обладнання для друку на гофрокартоні окупається однаково швидко та ефективно у всіх випадках. Насправді окупність (ROI) залежить від багатьох факторів, і підхід «один розмір на всіх» тут не працює.
Чинники, що впливають на повернення інвестицій у цифровий друк:
Щоб виробництво окупилося, необхідно враховувати як вартість устаткування, так і усі перелічені чинники. Такий підхід дозволить як окупити вкладення, так і підвищити гнучкість виробництва, пропонуючи клієнтам різноманітнішу продукцію.
Щоб оцінити ROI цифрового преса, виробнику необхідно:
Цифровий друк відкриває перед виробниками гофрокартону нові можливості: продукція виходить різноманітнішою та якіснішою. Але щоб обладнання окупилося максимально швидко, потрібно уважно вивчити його особливості та можливості.