Для маркування товару, що продається на вагу, використовують спеціальні вироби у вигляді невеликих паперових стікерів. У кожній компанії повинні знати, що таке термоетикетка і коли її потрібно використати.
Це універсальний виріб для маркування, потрібний як у малому бізнесі, так і на великих підприємствах. Застосування такого стікера дозволить прискорити та спростити рух, викладення, продаж вагового товару.
Так називається рулонний стікер невеликого формату, який складається з паперу та клейового шару, нанесеного на один бік. Під впливом високої температури виріб приклеїться до будь-якої поверхні. Інформація про товар наноситься термічним методом, іноді для тривалого терміну служби додають лакове покриття.
Термоетикетка випускається в рулонах і використовується як термострічка для штрих-кодів. Залежно від типу та характеристик товару, на неї наносять таку інформацію:
Технологія термодруку передбачає використання паперу зі спеціальним термочутливим шаром. Для нанесення символів та штрих-кодів необхідні електронні ваги або принтери. Друкована інформація проступає під впливом високої температури термоголовки, що друкує.
Це універсальний носій для маркування, потрібний у різних сферах бізнесу. Популярність термоетикетки пов'язана з можливістю друку на ній без фарбувальних матеріалів та довговічністю виробу (термін служби, залежно від умов зберігання, – до 2 років).
Популярне обладнання для виробництва термоетикетки — це електронні ваги. З їх допомогою наклейку можна надрукувати в присутності покупця. Виріб такого типу використовується в:
За допомогою термоетикетки не лише маркують, а й стикують товари на виробництві, друкують цінники та ярлики, сортують вироби на заводах. Щоб розпізнати надруковану інформацію, використовують сканер штрих-кодів.
Це екологічний та повністю безпечний носій, який підходить для маркування харчових продуктів. Матеріал стійкий до високих температур, вологи, термодрук наноситься швидко та забезпечує чіткість, читабельність символів. Для швидкого маркування можна використовувати спеціальні шаблони.
За способом застосування термоетикетки поділяються на два типи – ЕКО та ТОП. Перший варіант випускається без захисного покриття, його використовують лише у сухих приміщеннях. Це економні у виробництві стікери з терміном експлуатації до пів року. Вони часто зустрічаються в електронних терезах самообслуговування в супермаркетах.
ТОП — це стійкі до високих температур та вологи стікери. Товари з такими етикетками можна довго зберігати у холодильнику чи морозильній камері. Існує також варіант ТОР із посиленим захистом від негативних факторів у вигляді двостороннього шару лаку.
Завдяки великій різноманітності варіантів та швидкості нанесення даних термоетикетка має попит у різних сферах бізнесу. Без цього носія не обходяться як у невеликих магазинах, так і великих супермаркетах або на підприємствах.