news

Потужність та надійність: що приховує рішення зі 100-ватним лазером CO2?

15 вересня 2024
Поділіться корисною новиною з друзями

В останні роки індустрія гофрокартону переживає сплеск попиту на невеликі та середні тиражі міцного пакування. Це пов'язано зі зростанням таких секторів, як успішний ринок крафтового пива, де розробка нових продуктів потребує постійних змін у дизайні пакування. Чому виробництво гофропакування вважається незамінним у цій галузі? Його переваги полягають у наступному: 

  • постійні оновлення;
  • тестування нових рішень;
  • висока потужність (100 Вт);
  • надійність при довгостроковій експлуатації;
  • ефективність у різних промислових застосунках;
  • точність та швидкість різання/маркування;
  • безліч невеликих партій.

Варто зазначити, що це лише деякі позитивні моменти друкованої технології. Але нерідко компанії, які застосовують нові методи та можливості інвестування в цифрові машини, припускаються певних помилок. Вони порівнюють звичні традиційні методи (флексографію та літографію) з «диджитал»-друком і ставлять під сумнів його економічність та практичність.

 

Бен Гіннес, менеджер із продажу гофропакування в Domino, постарався подолати поширені помилки.

Міф № 1: цифровий друк складніший за традиційні методи

Виробники, які звикли до традиційних методів, вважають, що це найпростіший і найлегший шлях. Дійсно, флексографічний друк підходить для великих тиражів та простих дизайнів, а літографічний використовується для високоякісних складних відбитків. 

Через довгострокове використання цих методів у промисловості виникає відчуття, що перехід на цифровий друк буде важким та обтяжливим. Багато хто побоюється, що освоєння нового процесу пов'язане з великою кількістю складнощів.

Однак насправді цифровий друк набагато простіший, ніж здається на перший погляд. Процес передбачає всього два кроки: 

  1. Передачу зображення на машину.
  2. Миттєвий друк продукції. 

Це набагато простіше та швидше, ніж використання друкованих форм та довгого механічного налаштування. До того ж нова технологія вимагає набагато менше ручної праці. Хоча, звичайно, для успішної роботи необхідні не тільки правильні процеси, а й кваліфіковані оператори, які добре навчені та вміють працювати з сучасними машинами.

Міф №2: витратні матеріали для цифрового друку надто дорогі

Якщо порівнювати собівартість цифрової фарби з флексографічною чи літографічною, то один літр справді коштує дорожче. Однак її якість дозволяє знизити витрати на квадратний метр друку. Вона має якісніше покриття, що зменшує кількість використовуваного чорнила. Крім того, не потрібне попереднє покриття (ґрунтівка), а це також знижує витрати на виробництво. Тому в довгостроковій перспективі цифровий друк вважається вигіднішим.

Коли виробники усвідомлюють ці переваги, у них збільшується прибуток, зростає продуктивність коротких і середніх тиражів. Отже, завдяки ефективності обладнання повертаються вкладені кошти та витрачені зусилля.

Міф № 3: цифрові преси займають багато місця та потребують спеціального приміщення

Деяке друкарське обладнання для гофропакування дійсно займає більше простору, ніж традиційні машини. Крім того, для розміщення та роботи необхідне чисте приміщення, а це потребує відчутних вкладень. Виробники часто побоюються, що їм не вистачить простору для встановлення цифрового обладнання.

Однак сьогодні на ринку існують машини, які використовують чорнила, що швидко висихають і потребують лише компактних сушильних модулів. Вони значно скорочують зайняту площу. 

Деякі моделі також оснащені вбудованими системами контролю температури та видалення пилу, тому потреба в чистих приміщеннях відпадає. Отже, цілком реально ефективно розмістити цифровий прес поруч із традиційним обладнанням.

Міф №4: складно знайти оператора цифрової друкарської машини 

Знайти фахівця в поліграфічній галузі останніми роками стало важче. Однією з причин є те, що досвідчені працівники виходять на пенсію. Це викликає побоювання, що знайти оператора цифрового преса буде проблематично.

Проте для управління таким обладнанням не потрібні глибокі технічні знання в галузі поліграфії. Це дозволяє наймати людей із ширшої аудиторії кандидатів. Наприклад, навички роботи з цифровими інтерфейсами, звичні в повсякденному житті, можуть значно полегшити навчання нового співробітника. Навіть новачкові без досвіду друку буде легше освоїти роботу з цифровим пресом.

Міф № 5: окупність інвестицій для будь-якого процесу цифрового друку однакова

Основні переваги цифрового друку – це гнучкість у виробництві коротких тиражів та швидкий цикл виконання замовлень. Але що можна сказати про повернення інвестицій? Вони можуть бути різними залежно від того, наскільки ефективно працюють цифрові та механічні елементи машини. 

Існують моделі цифрового обладнання, які використовують різноманітні технології. Наприклад, чорнила, що швидко висихають, дозволяють знижувати витрати на електроенергію завдяки зменшенню часу сушіння. 

Хороші друкувальні головки знижують витрату чорнила, а вбудовані системи контролю температури та пилу дадуть змогу позбутися потреби в дорогих чистих приміщеннях.

Висновок

Як бачимо, існують певні міфи з приводу інвестицій у цифрове обладнання для гофродруку. Виробники часто дивуються, коли дізнаються реальні факти про витрати на експлуатацію та про те, яка справжня окупність обладнання.

Співпраця з перевіреним постачальником цифрового друку дозволяє отримати точні дані про повернення інвестицій та підтримку на початку шляху. Надійний партнер допоможе не лише з оцінкою обладнання, а й з підбором оператора та виявленням нових можливостей для бізнесу.

Поділіться корисною новиною з друзями